Subject: Euroopa Komisjoni õigusriigi aruande küsimustik - 2025
From: "Kadi Karus" <[email-masked]>
To: "Kadri Jauram" <[email-masked]>,Andres Jõesaar <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 10:53:41 +0200

Tere

Saadan Euroopa Komisjoni õigusriigi küsimustiku 2025. aasta aruande jaoks 
(manuses). Nagu ikka, palun Kultuuriministeeriumi sisendit III osale ehk 
meedia mitmekesisuse ja meediavabaduse teemadele. Nagu ikka, palun edastage 
info vaid selle kohta, mis on lisandunud/muutunud võrreldes varasemalt 
esitatud sisendiga, üle korrata midagi pole vaja.

Sel korral ei ole küsimustiku failis enam varasemast tuttavat nummerdatust, 
kuid teemade sisu on ikkagi suuresti sama. Lisan manusesse ka track 
change-märgetega faili (PDF-variant), et soovi korral näeksite, mida 
seekordses küsimustikus sõnastuse poolest muudetud on.

Palun Kultuuriministeeriumilt ingliskeelsena koostatud sisendit III osale 
hiljemalt 16. jaanuariks 2025. Küsimuste tekkimise korral andke palun 
julgesti märku, räägime läbi.

Heade soovidega

Kadi Karus
Nõunik

Õiguspoliitika osakond
Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
54820222